Çağrı Merkezi_2017 Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

• Gelen çağrılarda banka uygulamaları ve hizmet kalitesi doğrultusunda müşterileri bilgilendirmek,
• Müşteri talimatı doğrultusunda işlem gerçekleştirmek,
• Verilen hedefler doğrultusunda dış aramaların yapılmasını sağlamak,
• Anlık olarak takip gerektiren işlerin zamanında ve eksiksiz olarak takibinin sağlanması ve takip sonucu gerekli aksiyonun anında ve doğru şekilde alınmasını sağlamak.

 

Eğitim merkezli, güçlü bir bankacılık kültürü taşıyan ve kariyer yollarına ışık tutan yeni bir başlangıca adım atmaya hazırsanız, sizi bekliyoruz.

Neler gerekiyor…
• En az lisans mezunu olmak,
• Erkeklerde 28, bayanlarda 26 yaşını aşmamış olmak,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olmak veya askerlik durumunun en az 2 yıl tecilli olması.


Yarının ustaları için kariyer tarifi…

Mülakatta başarılı olan adaylar, oryantasyon süreci kapsamında öncelikle iş başı eğitimi için Çağrı Merkezi Birimi’nde görev alacak, sonrasında AGA’da (Anadolubank Gelişim Akademisi) temel bankacılık eğitimini alacaktır.Çağrı Merkezi’nde  başlayacak ve bankamızın yöneticilik pozisyonlarına kadar varabilecek kariyer yolculuğunuz, Genel Müdürlük Departmanları ve  Şubelerimizin Operasyon veya Pazarlama bölümlerinde devam edecektir.

Ek Bilgiler

Müşteri İlişkileri

Eleman

Tam Zamanlı

Farketmez

Genel Müdürlük

11.05.2017